רואה חשבון יורם שיפר בתוכנית המקצוענים בענייני ביטוח לאומי

“חלק בלתי נפרד מחייו של כל עצמאי הוא המפגש החודשי עם רואה החשבון, אבל מסתבר שגם את השירות הזה תוכלו לקבל מבלי לצאת מהבית” כך פותח דליק ווליניץ את הפינה בתוכניתו “המועדון”, בה התארח רואה החשבון יורם שיפר.

במסגרת התוכנית סיפר יורם שיפר על השיטה לניהול חשבונות מקוון ואמר שכל אחד היום יכול להצטרף לשירות רואה חשבון באינטרנט, שמהווה מנהל חשבונות צמוד ולנהל את החשבונות במחיר מאוד מוזל כפי שנהוג באינטרנט. למעשה לנהל את החשבונות בעצמו, כאשר השליטה היא בידיו ומנהל החשבונות מגיע עד אליו הביתה, למחשב ולנייד וכל זאת בעלות של 99 שקלים בחודש.
“אז איך זה עובד?” שואל דליק. תוך כדי הראיון נכנס רו”ח שיפר לאתר באמצעות הלפטופ ומדגים ב-LIVE לצופים כניסה למערכת. שיפר סיפר כי התוכנה היא למעשה תוכנה פשוטה וקלה שכל אחד יכול להפעיל אותה. נכנסים למערכת של הוצאות, לוחצים על סיווג ההוצאה שרוצים ומכניסים את הפרטים ומיד ניתן להגיש.

דליק: “אתה יכול להיות מול רשויות המס?” שיפר משיב “אתה יכול להגיש את דו”ח המע”מ, אתה נכנס דרך התפריט הראשי, הולך לדו”ח מע”מ תקופתי, מציג אותו ובעוד קליק וחצי אתה רואה את התוצאות על המסך. כמו שאתה רואה פה נעשית עשיר, 34 מיליון ש”ח” הוא מתלוצץ. דליק צוחק “מי ששאל, זה הדו”ח שלי”.
שיפר מדגיש את עניין הסודיות ואבטחת התוכנה שקיימת ברמה גבוהה, כניסה אישית ומאובטחת שכוללת שם משתמש וסיסמא.
“והיה ואני מתבלבל, יש עם מי לדבר?” תוהה דליק ושיפר משיב שתמיד יש עם מי לדבר ולהתייעץ, כל לקוח יכול לקבל שירות אישי ואנושי או כמו שהוא קורא לזה, מנהל חשבונות עד לבית. השירות ניתן במגוון דרכים באון ליין, במייל, צ’ט, פורום וכמובן באמצעות טלפון.

לשאלתו של דליק למי מיועד השירות, האם לכל סוג של עסק או לעסקים קטנים בלבד, השב שיפר שהשירות מיועד לעצמאים, החל מעוסקים פטורים ועד עוסקים מורשים.
“חלק מהקהל הם אנשים מבוגרים, המפגש שלהם עם האינטרנט הוא חדש, איך מתגברים?” שואל דליק ושיפר עונה “מסתבר שיותר ויותר אנשים מבוגרים בעלי נגישות לאינטרנט. אני אספר לך סיפור קטן, אחד הלקוחות של האתר הזה פנה ואמר שהוא לא רואה מה כתוב בתשובות שהוא מקבל במייל ואז למעשה למד שאם הוא יגדיל את הכתב והאותיות הכל יעבוד בסדר”.
שיפר פירט את היתרון של השיטה, שמכניסה את העצמאים לניהול העסק, מעניקה להם שליטה בהוצאות ובדו”חות. כל אחד, לדבריו, יכול בכל זמן לדעת איפה העסק שלו עומד ובכך הופך לבעל עסק יותר מוערב. “זה לא כמו שאתה מגיש מסמכים לרואה חשבון ולא יודע מה קורה. פה הכל נמצא בקצות האצבעות שלך” הוא אומר.
לסיום שואל דליק “האם קיימת תוכנה כזו בעולם?” ושיפר משיב כי גם בעולם מגישים דוחות באמצעות האינטרנט אך פה למעשה מדובר בשירות שמשלב כמה מערכות שמביאות לכל בעל עסק את רואה החשבון לתוך הבית והוא אינו מכיר כאלה בעולם.

סניפים
חיפה
יוחנן הסנדלר 20, חיפה
תל אביב
רח' חומה ומגדל 16 בית יואל קומה 1
טבריה
רח' יוחנן בן זכאי 41 טבריה