החלפת רואה חשבון

כשבעל עסק מבקש לעזוב את רואה החשבון שלו, יש לזה בדרך כלל סיבות אמיתיות.
תקשורת לקויה, מהלכים לא מקצועיים או היעדר זמינות הן לרוב הסיבות בגללן מבקש בעל העסק לשכור את שירותיו של רואה חשבון אחר.
חשוב לציין שיש סיבות נוספות כגון התאמת רואה החשבון לעסק. בהחלט יתכן מצב בו השתנו צרכי העסק עקב התפתחותו ויתכן שרואה החשבון הנוכחי אינו מתאים לעסק במצבו החדש.
רובנו חוששים מהמהלך הזה ודוחים אותו עד שאנחנו מרגישים שאין לנו ברירה. נציין כי תהליכי קבלת החלטות עסקיות חייבות להתבצע מתוך ראיית טובת העסק ולא כדאי לערב שיקולים ריגשיים וזרים.

מה צריך לעשות כדי לעבור מרואה חשבון אחד לאחר? איך זה משפיע על העסק ? אלה רק חלק מהשאלות ששואלים את עצמם בעלי עסקים המבקשים לעבור מרואה חשבון אחד לאחר.

 

10 דברים שחשוב לדעת כשמחליפים רואה חשבון

1. למשרדנו יש ניסיון רב בקליטת לקוחות שעברו מרואה חשבון קודם – אנחנו עושים זאת במקצועיות , תוך שמירה על רציפות כל התהליכים בעסק. חשוב לדעת , כי אנו  לוקחים על עצמנו את האחראיות לטיפול גם על אירועים ומקרים מהעבר כך שאין חשש שתהיה פגיעה בעסק בגין אירועים שקרו טרם היותנו רואי החשבון בפועל.

2. משרדנו יביא רוח חדשה לעסק וינער את האבק מעל הדוחות שלכם. כחלק מתהליך המעבר, נבחן את הדוחות העסקיים ונביא היבטים ותובנות מתוך ניסיוננו הרב לחיסכון כספי.

3. לא משנה אם אתם עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע"מ, רואה החשבון שלכם צריך לתת לכם שירות שוויוני ואיכותי באותה מידה.

4. פירמת "זיו שיפר" תהווה לכם יועץ צמוד, אשר יספק לכם שירותי תכנון עתידי, ניתוח כלכלי וייעוץ עסקי. בחרו רואה חשבון מנוסה שמסוגל לעמוד בתפקיד המורכב הזה.

5. פירמת "זיו שיפרהינה משרד רואי חשבון גדול ומנוסה בעל תחומי התמחות רבים. אנו נדאג לעסק שלכם ונעניק לו יחס אישי ומשאבים נדרשים, כאילו הייתם עסק גדול.

6. תהליך החלפת רואי החשבון נעשה בצורה מבוקרת, תוך ליווי אישי, כדי שהמעבר יתרחש באופן חלק ומהיר ללא כל פגיעה בעסק.

7. בחירת רואה חשבון הינה צעד משמעותי, חשוב לבחור משרד יציב ומנוסה,  בעל ניסיון רב בעבודה מול רשויות המס.

8. בפירמת "זיו שיפרמועסקים יוצאי רשות המיסים אשר מבינים לעומק את אופן ההתנהלות מול רשות המיסים.

9. פירמת "זיו שיפרמתעדכנת באופן שוטף בכל שינויי החוק ותקנות הרשויות הרלוונטיות, ומתאימה לכל לקוח את השינויים הרלוונטיים אליו.

10. אצלנו בפירמה כל לקוח מקבל שירות אישי וישיר משותף או רואה חשבון בכיר.

 

לקבלת טיפים נוספים צפו בסרטון.