הנהלת חשבונות לעסקים

הנהלת חשבונות נחשבת ללב הפועם של עסקים, היא כוללת רישומים של כלל ההכנסות וההוצאות בעסק, התאמות בנקים וכרטיסי ספקים ולקוחות, העתקי חשבוניות וקבלות שהונפקו עבור לקוחות העסק, הפקת דוחות ודיווחים לרשויות המס ולצורכי העסק ועוד.

אנחנו במשרד רואי חשבון זיו שיפר ושות’ מעניקים מעטפת שירותים רחבה ומגוונת לעסקים מכל הסוגים, ותחת קורת גג אחת אנחנו מציעים שירותי הנהלת חשבונות, ראיית חשבון, תכנוני מס, ייצוג בפני רשויות המס, ייעוץ וליווי לבעלי עסקים, חשבות שכר, הערכת שווי חברה, שירות להקמת עסקים, ביקורת פנים ושירותים נלווים נוספים.

חשוב לציין כי הנהלת חשבונות היא בראש בראשונה כלי חשוב ומרכזי לניהול העסק, כולל עסקים קטנים, ויש שתי שיטות רישום נפוצות: הנהלת חשבונות חד צדדית המיועדת לעסקים קטנים כמו עוסק פטור או מורשה, והנהלת חשבונות כפולה המבוססת על רישום כפול של עסקאות.

מחלקת הנהלת חשבונות במשרדנו מספקת מענה מקצועי ויעיל לכל העוסקים והחברות, ואנחנו מציעים שירות לעסקים בפריסה ארצית רחבה. מעטפת השירותים הרחבה שלנו מותאמת למידות, ליכולות ולצרכים הייחודיים של בעלי עסקים וחברות בישראל, וכל לקוח זוכה למנהלת חשבונות צמודה המטפלת בכל ענייניו, כולל דיווחים לרשויות המס.

שירותי הנהלת חשבונות

משרדנו מספק שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים, כולל חברות בע”מ, עמותות וארגונים נוספים החייבים בדיווח וניהול ספרים. שירותי הנהלת חשבונות אצלנו כוללים את השירותים הבאים:

  • הנהלת חשבונות לעסקים וחברות, כולל חשבות שכר.
  • ראיית חשבון.
  • ניהול כספים במיקור חוץ.
  • תוכנה מקוונת בענן לניהול העסק.
  • תכנון מס.
  • גיוס אשראי לעסקים.
  • ליווי לעסקים.
  • הערכת שווי.
  • ביקורת פנים.
  • בניית תוכנית עסקים ליזמים, חברות הייטק ועצמאים.

בהזדמנות זו ברצוננו לפרט על מעטפת השירותים המקיפה שאנחנו מספקים לעסקים ולחברות ברחבי הארץ:

שירות הנהלת חשבונות (כולל חשבות שכר)

אנחנו מספקים שירותי הנהלת חשבונות בשיטה חד צדדית ובשיטה הכפולה. השירות שלנו כולל רישום הכנסות והוצאות בעסק או בחברה באמצעות תוכנה מתקדמת טכנולוגית, דיווחים שוטפים לרשויות המס (מס הכנסה, מע”מ וביטוח לאומי), הכנת והגשת דיווחים שנתיים לרשות המיסים כמו דוח שנתי, הכנת משכורות לעובדים ככל שנדרש, הפקת תלושי שכר לעובדים בבית העסק בהתאם לדרישות החוק, חישוב הפרשות לקרן פנסיה, קרן השתלמות, קופת גמל וביטוח אובדן כושר עבודה, חישוב פיצויים ועוד.

שירות ראיית חשבון

השירות שלנו כולל רואה חשבון מוסמך שתפקידו בין היתר ליישם את כללי החשבונאות ולערוך את הדוחות הכספיים על פי הכללים המחייבים. השירות שלנו כולל עריכת דוחות כספיים לעוסקים מורשים, עוסקים פטורים, חברות, עמותות ומלכ”רים, ביצוע ביקורת פנים, ייעוץ מקצועי שוטף, תכנון מס כולל תכנון מס בינלאומי, ליווי צמוד לעסק בכל הקשור לכללי החשבונאות וסוגיות המיסוי, ייצוג מקצועי מלא בפני רשויות המס וכד’.

שירות ניהול כספים במיקור חוץ

שירות מקצועי ואיכותי המבוסס על ליווי קבוע ומתמשך או ליווי קצוב בזמן לצורך ניהול כספי העסק במיקור חוץ. השירות כולל ניהול תזרים מזומנים באופן שוטף ומתן תחזיות לבעל העסק או למנהלים בכירים בחברה, בניית והפקת דוחות ניהוליים ובקרה על הדיווחים, תמחור, בקרה תקציבית ואופטימיזציה של עלויות והוצאות העסק.

תוכנה מתקדמת לניהול העסק

משרדנו נחשב למוביל בכל הקשור לפתרונות טכנולוגיים חדשניים ומתקדמים לניהול עסקים. אנחנו פיתחנו תוכנות ואפליקציות במודל תוכנה כשירות בענן למטרות כמו הנהלת חשבונות באינטרנט, מערכת משוכללת ומתקדמת להוצאת חשבוניות וקבלות דיגיטליות, ובנוסף אנחנו מסייעים ללקוחות שלנו להטמיע את המערכות האינטרנטיות וליהנות מכל היתרונות שלהן.

תכנוני מס

הצוות שלנו כולל יועצי מס ורואי חשבון המתמחים בתכנוני מס לעסקים וחברות. תכנון מס הוא שירות מרכזי וחשוב לכל עסק ואנחנו מבצעים את תכנוני המס בצורה שוטפת כדי למנוע תשלומי מס ביתר ולהימנע מהפתעות לא נעימות ומטעויות בדיווחים ובחישובי חבות המס.

כמו כן, אנחנו מתמחים בתכנון מס בינלאומי עבור בעלי עסקים וחברות המנהלים עסקים ביעדים שונים בעולם. זהו שירות מקצועי הדורש ידע וניסיון רב ויש להכיר את היבטי המיסוי הבינלאומי על מנת לספק שירות מיטבי ללקוחות.

גיוס אשראי לעסקים

רוב בעלי העסקים סובלים ממצוקת אשראי קשה בגלל מדיניות הבנקים ומסיבות נוספות. משרדנו נמצא בקשר רציף וטוב עם גופים ומוסדות פיננסיים כמו בנקים, קרנות ממשלתיות המספקות אשראי לעסקים (למשל הקרן להלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה) וכו’. המומחים שלנו יסייעו לכם לגייס אשראי לעסק לכל מטרה וצורך, בתנאים נוחים ומועדפים.

ליווי עסקי

ליווי עסקי הוא שירות מומלץ לבעלי עסקים וליזמים, לא רק בתחילת דרכם. הליווי העסקי ניתן באופן צמוד ואישי ללקוח וכולל ייעוץ עסקי, המלצות, תובנות ושירותים נוספים המותאמים לצורכי העסק והלקוח. בנוסף אנחנו מתמחים בשירות ליווי עסקי צמוד ומתקדם ליזמים המקימים או שהקימו חברת הזנק (סטארט-אפ).

הערכת שווי

שירות הערכת שווי של עסקים וחברות המבוסס על ניתוח כלכלי יסודי ומקיף על מנת לאמוד את השווי הכלכלי של ההון העצמי של החברה. אנחנו מבצעים הערכות שווי בגישות שונות ומשתמשים במודלים מתקדמים ובנוסחאות חישוב מורכבות.

ביקורת פנים

ביקורת פנים הינה כלי חשוב ויעיל המאפשר לחברי ההנהלה הבכירה בארגון לקדם ולממש את מטרות החברה, להעריך סיכונים שונים ולבחור בפתרונות יעילים למניעת סיכונים. מבקר פנים חייב להיות רואה חשבון (או עורך דין) ואנחנו מציעים שירות ביקורת פנים במיקור חוץ לגופים פיננסיים מובילים, לגופים ציבוריים, לתאגידים, לחברות ולעסקים.

בניית תוכנית עסקית

המציאות מוכיחה כי רבים מהעסקים נסגרים בתוך שנה או שנתיים מיום הקמתם, לכן אין לוותר על בניית תוכנית עסקית עם אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים שלנו. הצוות המקצועי והמנוסה שלנו בונה תוכנית עסקית מפורטת ומקיפה המבוססת על נתונים עדכניים וכוללת מחקרי שוק, תזרים מזומנים, מימון, השקעות ועוד.

למה לבחור במשרד רואי חשבון זיו שיפר ושות’?

משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות’ הוקם בשנת 1990 ונחשב לאחד מהמשרדים המובילים בישראל בכלל, ובאזור הצפון בפרט. משרדנו מתמחה בין היתר בשירותי הנהלת חשבונות, ראיית חשבון וייעוץ כלכלי. למשרדנו יש שלושה סניפים – בחיפה, תל אביב וטבריה, וכיום מועסקים בו כ-65 עובדים.

משרדנו מטפל בלקוחות רבים ומגוונים, כולל תאגידים, גופים פיננסיים וציבוריים, חברות ועסקים בכל סדר גודל, ואנחנו מציעים מעטפת שירותים רחבה המותאמת לצורכי העסק, כולל פתרונות טכנולוגיים פרי פיתוח עצמי לניהול העסק. לכן, תחת קורת גג אחת כל לקוח זוכה למעטפת שירותים רחבה ומקצועית המותאמת לצרכיו, ואנחנו מסייעים לכל הלקוחות שלנו לנהל עסק על פי התקנות והחוקים, לחסוך בחבות המס ולהוביל את העסק לצמיחה, הצלחה ושגשוג.

סניפים
חיפה
יוחנן הסנדלר 20, חיפה
תל אביב
רח' חומה ומגדל 16 בית יואל קומה 1
טבריה
רח' יוחנן בן זכאי 41 טבריה