רואה חשבון בתל אביב

האם אתה יודע מה רואה החשבון שלך עושה למען העסק שלך?
האם אתה בטוח שאתה בידיים טובות?

משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות’ סניף תל אביב הפועל מעל 30 שנה ומציע מעטפת שירותים רחבה הכוללת שירותי ראיית חשבון, הנהלת חשבונות, תכנון מס, חשבות שכר, גיוס אשראי לעסקים, בניית תוכנית עסקית, ביקורת פנים ועוד. המשרד לראיית חשבון בתל אביב הוא אחד מ-3 סניפים של משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות’, המשרד מנוהל על ידי השותפים הבכירים ומעסיק עשרות עובדים.
הסניף בחיפה ממוקם ברחוב רח’ חומה ומגדל 16 בית יואל קומה 1 ומנוהל על ידי השותפים זיו כרסנטי ויורם שיפר. כדאי לדעת כי משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות’ ממוקם במקום ה-34 בדירוג משרד ראיית החשבון המובילים בישראל של דן אנד ברדסטריט, ובמקום ה-3 בין המשרדים המובילים באזור הצפון. במשרדי החברה מועסקים כ-70 עובדים מיומנים, מקצועיים ומסורים, מרביתם רואי חשבון מוסמכים.

 

שירותי משרד רואה חשבון בסניף תל אביב

גם בעלי העסקים באזור המרכז וגוש דן יודעים שכיום ניתן למצוא ברשת האינטרנט תוכנות רבות, איכותיות יותר ואיכותיות פחות, המיועדות לניהול חשבונות העסק באופן עצמאי ובמחיר נמוך במיוחד. אבל, חשוב להבין כי תוכנות אלו אינן מהוות בשום פנים ואופן תחליף לשירותי רואה חשבון. זאת מאחר שהתוכנות עשויות אמנם להקל על מלאכת ניהול הכספים העצמאית של העסק, וגם על תזרים המזומנים שלו, אך עדיין יש צורך לבצע את כל הדוחות, הביקורות, התשלומים והמאזנים, ורצוי שמי שמבצע אותם ידע לא רק את החלק הטכני של העבודה, אלא שתהיה לו הכרות מעמיקה עם רזי החוק, שיכיר את כל הפרצות ושידע לנצל בחוכמה את החוק לטובת בעל העסק, כך שיוכל להרוויח את המקסימום האפשרי ולחסוך את המקסימום האפשרי, לקבל החזר מס הכנסה על הוצאות שלא כולם יודעים שניתן לקבל בעבורן החזרים ובכלל לעבוד מול רשויות המס באופן יעיל.

אז נכון שכל בעל עסק יכול ללמוד להפיק את הנתונים בעצמו, אך בהתחשב בזמן שיש להשקיע והיעדר הידע בתחום, חישוב קצר יראה כי שירותיו של רואה חשבון איכותי לא רק חוסכים זמן אלא גם כסף, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

שירותים מרכזיים של המשרד 

המשרד מתמחה בראיית חשבון והנהלת חשבונות, ובנוסף צוות המשרד מציע פתרונות מקצועיים ויצירתיים בתחומים רבים נוספים כגון:

  • שירותי חשבות שכר.
  • ייעוץ וסיוע במסגרות אשראי (אשראי בנקאי וחוץ בנקאי).
  • הערכת שווי חברות.
  • שירותי ביקורת פנים.
  • תכנון ועריכת תוכנית עסקית.
  • ייעוץ כלכלי, כולל תמחור.
  • ייעוץ, תכנון ותיאום מס.
  • תוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט בעלות משתלמת.

 

עלויות שירותי רואה חשבון בתל אביב

חשוב לדעת שקיימים פערים ניכרים בעלויות רואי חשבון בתל אביב, המתחילות במאות שקלים בודדות ומסתיימות באלפי שקלים לכל חודש. הסיבה להבדלים אלו נעוצה במספר גורמים כמו הוותק, המוניטין ומיקומו של משרד רואי החשבון, גודל המשרד, היקף השירות המוצע על ידו ומידת זמינותו, וכן עיסוק בתחומי חשבונאות ייחודים ומורכבים.

 

למה כדאי לבחור במשרד רואי חשבון זיו שיפר ושות’ בתל אביב

מלבד מרכיב העלויות, הבחירה מורכבת מהפרמטרים הבאים:

  • ותק – ההתמקצעות בראיית חשבון הינה תוצר של ניסיון בשטח, המאפשר לרואה החשבון לעבוד ביעילות ולהכיר מגוון רב של פתרונות לבעיות פיננסיות שונות של עסקים.
  • התמחות– ענף חשבונאות מורכב ממספר תחומי התמחות, לכן חשוב לבחור באיש מקצוע המתמחה בטיפול בנושאים הרלוונטיים עבורכם.
  • שירות וזמינות – מומלץ לתת עדיפות לרואה חשבון הזמין לטפל באופן יסודי ומעמיק בצרכי העסק, ומספק שירות אמין, אדיב ובשקיפות מלאה.

סיפורי הצלחה מול חברות ועסקים מקומיים באזור תל אביב

” לקוח הגיע אליי עם טענות על כך ששנים ארוכות הוא מרגיש שאינו זוכה ליחס במישור המקצועי חשבונאי ושנמאס לו מכך שהוא נתון לקנסות ועיקולים למיניהם, וממצב של כאוס חשבונאי הספרים של הלקוח יושרו היתרות הותאמו בשיתוף פעולה של מנהל חשבונות מקצועי שמונה לו בשיתוף זיו הלקוח התחיל לראות את האור.
יש לציין שבחברה זו הייתה עד אותה שנה מזכירה ללא ידע חשבונאי שהייתה אמונה על הדיווחים והרישומים ומינוי האיש המתאים ובהדרכה שלי ושל זיו יישרו את ההדורים.כמו כן ללקוח ניתן הסלולרי הפרטי שלי והתגובות שלו על הטיפול המקצועי והאישי שלנו זוכות לשבחים.”

” לקוח החליט לבנות לעצמו משרד בחצר ביתו וליהנות מהטבות מס למרות שהשטח פרטי ואישורי הבנייה הינם על שמו הפרטי.
מצאנו את הדרך הנכונה שתאפשר מימון הבניה על חשבון העסק “

” קיבלנו לקוח חדש וערכנו לו את תלושי השכר במחלקת חשבי השכר ולא על ידי מנהלת החשבונות המטפלת בתיק ( כמו כל שאר הלקוחות – אצלנו רק מחלקת השכר עורכת תלושי שכר כדי שהעובדים והלקוחות ייהנו מאפס טעויות כמוהן נהוגות כמעט בכל מקרה בו מנהל חשבונות עורך את במשכורות ולא מחלקה מקצועית של חשבות שכר).
גילנו מייד שבעל העסק שעבר את גיל 70 משלם כבר מספר שנים דמי ביטוח לאומי ומס בריאות שלא לצורך.”

 

היכנסו למאמרים מקצועיים נוספים 

 

סניפים
חיפה
יוחנן הסנדלר 20, חיפה
תל אביב
רח' חומה ומגדל 16 בית יואל קומה 1
טבריה
רח' יוחנן בן זכאי 41 טבריה