שירות הנהלת חשבונות באינטרנט ב-99 שקלים לחודש

“מה דעתכם על מנהל חשבונות צמוד ב-99 שקלים לחודש? אם אתם בעלי עסק קטן יש לנו פתרון גדול עבורכם, באמצעותו תוכלו לחסוך אלפי שקלים בהוצאות ניהול החשבונות שלכם. אנחנו לא מספקים רק תוכנת ניהול חשבונות, אצלנו תקבלו שקט נפשי ופתרון מלא של בעלי מקצוע המכירים את העסק שלכם. אני רוצה שתכירו את האנשים והלקוחות מאחורי המחשב על מנת שתוכלו להיות בטוחים שעשיתם את הבחירה הנכונה לעסק שלכם”. את הדברים הללו אומר רואה החשבון יורם שיפר, מנכ”ל ניהול חשבונות ישיר בע”מ.

נתחיל עם הצוות שמכיר את המערכת מבפנים. אשר מוסוקיביץ’, עובד כמבקר ראשי בתוכנת 2UCAN ובעל ניסיון של 20 שנה, מספר: “הלקוחות מדווחים למערכת את כל הפעילויות שהם עושים במהלך השנה ואנחנו עוברים על כל אחת ואחת מהפעילויות על מנת למנוע כפילויות, טעויות, דברים לא סבירים, לא הגיוניים כגון מספרים מוגזמים. אנחנו מבצעים רישום של הדברים ופונים ללקוח לבדיקה אם מדובר בטעות או ברישום נכון”.
רואה החשבון זאב פוגל, שותף בכיר בחברה: “לעסקים בכלל ולעסקים חדשים בתחילת הדרך, מאוד חשוב שתהיה יד מכוונת. אותה אנחנו מספקים באופן שוטף. לא פחות חשוב, זה הגיבוי שאנחנו נותנים ללקוחות בהתנהלות מול רשויות המס. אנחנו עורכים תכנוני מס תקופתיים, מייעצים בשיקולי עוסק פטור או עוסק מורשה, כדאיות בהקמת חברה ועוד. המעקב השוטף מאפשר לנו להיות עם היד על הדופק יום יום, שעה שעה”.
אספנו בשבילכם מספר חוות דעת מלקוחות שלנו שמספרים על חווית השימוש שלהם. בן עזרי יעקוב, מפיצוציית “פיק אפ” מתאר את קלות השימוש בתוכנה: “UCAN2 היא תוכנה שהיא ידידותית מאוד למשתמש, גם אם אין ידע מסוים או רקע קודם. היא אמינה ובזמן שהייתי צריך סוג של הדרכה או תמיכה אז קיבלתי אותם”.
דניאל רחמים מחברת “משלוחה” מספר: “משלוחה הוא אתר משלוחי האוכל הגדול בארץ, עם מאות אלפי גולשים בכל חודש ומתנהל מול מאות מסעדות בכל הארץ. אני לא רואה את עצמי מסתדר ומתנהל מול כל כך הרבה לקוחות ומסעדות בלי מערכת UCAN2”.

ענת עיני, סוכנת נדל”ן אשר עובדת מהבית מוסיפה: “היתרון המרכזי של התוכנה זה שהיא זמינה בכל מקום. אם אני רוצה לדעת מה המאזן של העסק שלי, אפילו אם אני יושבת בבית קפה, אני יכולה להיכנס דרך האינטרנט ולראות כמה הוצאות יש לי ומה הן ההכנסות שיש לי ולפי זה גם לפעול”.
עו”ד אדי סוברי ממשפט לנוער ואתר הפורומים המשפטייים: “הליווי הצמוד והשירות המיוחד והמענה הטלפוני החברי והחמים. תשמע, כל מה שאני מציע לך זה פעם אחת להתקשר ולשמוע איך זה נשמע, כל כך לבבי וכל כך נעים. אני חושב שהשירות הזה הוכיח את עצמו ובגדול ואם היום אני חוזר אחורה, אני לא לוקח מנהל חשבונות בדרך המקובלת”
ד”ר נדב דפני, מפתח ויזם אינטרנט: “אתה גם עובד עם מערכת שהיא מאוד זמינה ונוחה וגם יש לך את רואה החשבון הנסתר שכל הזמן יכול ללחוש לך באוזן איך לנהל את העסק נכון יותר מבחינה חשבונאית ומבחינת שלטונות המס. היתרון הגדול הוא בזה שבעצם אתה לא לבד”.

לסיכום, מה תמצאו אצלנו?
שירות מקצועי וזמין- פגישה אישית, טלפון, מייל,צ’ט
ביקורת פעולות באופן שוטף על ידי צוות מקצועי ובעל מוניטין
תוכנה פשוטה וידידותית למשתמש המיישמת באופן מובנה את חוקי המס
שליטה וזמינות של בעל העסק מכל מקום ובכל זמן
חודשיים התנסות חינם

למידע נוסף והתייעצות, אל תהססו, מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם.

סניפים
חיפה
יוחנן הסנדלר 20, חיפה
תל אביב
רח' חומה ומגדל 16 בית יואל קומה 1
טבריה
רח' יוחנן בן זכאי 41 טבריה