POWER BI הנהלת חשבונות חכמה לעסקים

בינה עסקית ישירות לטלפון הסלולרי שלך או אל מסך המחשב

המאמר מאת: רו”ח יורם שיפר 

מאז ומתמיד ראו בעלי העסקים בהנהלת החשבונות נטל שלא נותן לבעלי העסקים שום יתרונות למעט ההוצאה בה הם חייבים לעמוד כדי לבצע את הנהלת החשבונות לצורך עמידה בתנאי החוק ותו לא.

הריטואל הפך להיות קבוע – העסק מעביר את מסמכי הנהלת החשבונות לרואה החשבון , זה מבצע את הנהלת החשבונות , עורך התאמת בנקים , מדווח לרשויות המס , העסק משלם ובסופו של דבר לא רואה שום תועלת מהתשלום הזה – אלא עול ונטל מיותרים.

גם אם בעל העסק מקבל לידיו את מאזני הבוחן והנתונים המספריים מתוך הנהלת החשבונות – בד”כ הם לא אומרים לו יותר מידי כי מי מבעלי העסקים למד קריאה וניתוח דוחות כספיים?

מתוך ההבנה הזו , התחלנו במשרד רואי החשבון זיו שיפר ושות – לפתח מערכות בינה אשר מראות את נתוני העסק באמצעות גרפים – שנתיים וחודשיים אשר מועברים ללקוחותינו היישר אל הטלפון הסלולרי או אל מסך המחשב.

לקוחות המשרד יכולים לקבל אחת לחודש אל הטלפון הנייד או למחשב את הנתונים באמצעות גרפים מהם ניתן לדלות באופן ויזואלי בכל רגע נתון נתונים מתוך הנהלת החשבונות של העסק וסוף סוף להיות עם היד על הדופק.

כל מה שנדרש הוא להתקין את מערכת power BI  של מייקרוסופט כדי לצפות בנתוני העסק שלכם באופן שוטף.

קיימת אפשרות לייצר מערכות מידע שיעבדו אונליין ויתנו בכל רגע נתון נתונים והתראות על פי הגדרות ודרישות ייחודיות לכל עסק כולל קבלת התראות ומידע שוטף אונליין.

כאן ניתן לראות סרטון הדגמה ליכולת המערכת

 

הנה מספר דוגמות לנתונים ותובנות שיגיעו אליך לטלפון הסלולרי באופן שוטף:

 

הכנסות/הוצאות/רווח לפי חודשים

נקודת איזון של העסק בכל אחד מהחודשים

משמעות נקודת איזון הינה סכום מחזור ההכנסות שממנו העסק מתחיל להרוויח.

פירוט הכנסות והוצאות עם השוואה לשנים קודמות

פירוט הכנסות לפי לקוחות מובילים לפי שנים

פירוט קניות לפי ספקים מובילים לפי שנים

הגרפים הללו הינם רק חלק ממערכת הגרפים אותה ניתן לקבל באופן שוטף כדי להיות עם היד על הדופק ולחוש את העסק תוך צפייה בנתונים החשובים בכל רגע נתון.

ניתן להתאים מידע וגרפים לכל עסק כך שכל אחד מהלקוחות יוכל לקבל את הנתונים החשובים לו באופן קבוע ושוטף.

מעוניינים לקבל את השירות לחודשיים חינם?

פנו אלינו.

המאמר מאת רו"ח יורם שיפר

שותף מנהל במשרד רואי החשבון "זיו שיפר ושות – רואי חשבון". רו"ח יורם שיפר הינו יזם אינטרנט בלתי נלאה, מפתח המערכת UCAN2 , invoice4u ועוד כמה וכמה מערכות שנועדו לעזור לבעלי עסקים לעוף אל עבר הזריחה. הוא גם מנגן על חצוצרה, מופיע עם תזמורת כלי הנשיפה כלים שלובים, נשוי, אב ל 3 ילדים ובסך הכול ממש שמח בחלקו.

סניפים
חיפה
יוחנן הסנדלר 20, חיפה
תל אביב
רח' חומה ומגדל 16 בית יואל קומה 1
טבריה
רח' יוחנן בן זכאי 41 טבריה